2014. november 14., péntek

Betegség és minden más

Ma nem kellett suliba mennem, ugyan is elég szarul érzem magam.. anya ilyenkor persze előveszi a "megértő" énjét és.. így kötöttem ki nyakig betakarózva az ágyban.. vedelem a teát.. kaja nem megy le a torkomon.. szóval elég unalmas ez a beteg világ.
Bár, szerintem holnapra semmi bajom se lesz.. ez is csak olyan "Iskola Allergia".. Haha..

Viszont a Facebookon van egy lehetőség, amivel ingyen jegyet nyerhetsz Bécsbe.. én megosztottam, meg minden baromságot megcsináltam amit kértek, de hát ki tudja? Nem hiszem hogy győzünk.
Régóta vágyok Bécsbe.. annyira gyönyörű hely. És főleg, ha november-december környékén mennénk, mert ez direkt "bevásárlókörút" és minden ki lesz világítva..Biztos csodálatos, de nem nagyon mozdulunk ki sehova, mert egy az, hogy itt lakunk egy apró városkában Szegedhez közel..és ugyebár minden fontosabb dolog Budapesten van.. nekünk ez jó sokba kerül. Igaz én még sosem voltam Budapesten (sorry, de tényleg), de nem is nagyon vágyom oda.. maximum a rengeteg boltba ami ott van.. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése